's Ochtends, zelfs thuis, is het eten dat we in ons restaurant serveren en wat voor eten we serveren een van de redenen waarom onze klanten blijven terugkomen. We zijn een van de weinige etablissementen die niet veel kipdrumsticks oranceron [underTranslation] serveren, maar nu komen er steeds meer van hen naar ons restaurant en sommige zijn veeleisend genoeg geworden of zijn zelfs uitgenodigd voor het diner. Dit is precies waarom u ervoor kiest om in ons restaurant te dineren.

Dit is waarom mensen verslaafd zijn aan eten. Ja, we weten dat iedereen verslaafd is aan eten, maar om het te bestellen moet een selectie van mensen in een specifiek restaurant zijn. Mensen houden van elkaar, maar als het op budget aankomt, kan het een uitdaging zijn om een ​​restaurant te vinden dat porties van hoge kwaliteit kan bieden en toch kosteneffectief en relatief goedkoop is.

Restaurants die dit soort gastvrijheid bieden, kunnen zeer winstgevend zijn. Klanten waarderen niet alleen een manier van lekker eten, dus vertel ook hoe warm ze dineren. Ik herinner me dat ik in Jollibee werkte en regelmatig koffie kreeg. Dit gaf de indruk dat ze gewoon konden komen zitten en genieten.

Je moet peilen wat voor eten ze in ons restaurant kunnen hebben. Behalve de rotisserie heeft ons restaurant een complete keuken om een ​​verscheidenheid aan voedselopties te bereiden en veel klanten willen niet alleen weg van het vuur eten, maar ze willen de klok rond eten, dat is niet alleen onze keuze, maar ook het nieuwste gerecht van vele andere vestigingen. Het zijn vooral de Chinese afhaalrestaurants die warme gerechten aanbieden in Café fashion in vrijwel alle continenten [excuses aan degenen die dat niet hebben gedaan].

Wat je hier niet wilt, is een buffet dat altijd bederfelijk is bij het bestellen. Bovendien ken ik een restaurant dat een steak aanbiedt die eigenlijk gewoon rood vlees is. En ik herinner me dat één restaurant het alle soorten snitten en soorten heeft gegeven en zelden een smakelijke kwaliteit heeft. Dit is waar je naar op zoek bent in je restaurant. Een klant die het naar zijn zin heeft en een geweldige tijd heeft in uw restaurant.

Je zult altijd een vacature hebben in je restaurant omdat bijna iedereen wil eten. En ik denk dat je ook altijd te maken hebt met een soort snelle aangepaste toename. Ik herinner me een keer op een erg drukke dag dat ze merkten dat er nog 22 moesten worden betaald, die moesten worden verwerkt. Hetzelfde gebeurde vorige maand toen het bestellen meer was dan normaal en de eigenaar van het restaurant dacht dat dit veel mensen zijn die hun smaakvereisten op hun rekening zullen krijgen.

En je hebt ook klanten die op zoek gaan naar nieuwe plaatsen om hun prooi te hebben. Ze zullen niet veel tijd nodig hebben om gewoon te komen zitten en wat te eten te krijgen en hun eten naar hen te laten verzenden. Vaak als ze klaar zijn met eten of gewoon naar de badkamer gaan, zijn er veel restaurants in de buurt die ze zullen bestellen of eten sturen.

Branding & Marketing zijn erg belangrijk in elk restaurant. Omdat we elke dag getuige zijn van marketing voor restaurants die MeetSer wist. Dan zijn er de voorkeuren van onze gasten en natuurlijk de branding. Tegenwoordig wil bijna iedereen ergens gaan eten waar hij of zij zin in heeft. En dit is eigenlijk de reden waarom uw klanten terugkomen.

Na dit gezegd te hebben, heb je natuurlijk een heleboel klanten die niet willen betalen voor de lunch. Het is dus een beetje een uitdaging om ze naar uw restaurant te krijgen. Ik denk dat als je weet hoe je goed naar je huis moet kijken, je de huur gewoon kunt verwijderen. Het is in ieder geval een zorg minder.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *