Weinig plaatsen in Italië worden door meer dan een handvol buitenlandse bedrijven bezocht. Dit is te wijten aan het mondiale karakter van het bedrijfsleven en de associatie die zij met hun collega's hebben gevormd, hetgeen betekent dat het voor professionele bedrijven financieel niet haalbaar is om zich uit te sloven om lokale markten aan te boren. Daarom zullen zij meestal proberen hun Italiaanse medewerkers uit een andere regio te halen die ontvankelijker is voor buitenlandse operaties die binnen hun vertrouwde gebied opereren. Afgezien van de vaste werknemers werken de bedrijven zeer nauw samen met hun Italiaanse partners door gebruik te maken van hun eigen reeds geavanceerde televisie- en mobiele technologieën.

Er is een min of meer continue verschijning geweest van supermarkten en soms betekent het nu gewoon een glazen toonbank met een schap en twee schappen. Deze verkoopbalies hebben meestal een plaats waar Italiaanse bedrijven hun eigen etiketten kunnen aanbrengen (329 Italië) en in de voordelen van de globalisering kunnen de reacties van de klanten in real time worden geregistreerd, op het web, Euros,ipedia… In andere situaties zullen de doelgerichte bedrijven gaan voor een Italiaans distributiebedrijf dat de instrumenten heeft om de spotmarkt te analyseren en te interpreteren in vergelijking (4 Italië, 5 Italië.

Voor Italië is het gebruikelijker om een groot assortiment te vinden en deze eigenschap van "variatie voor variatie" zoals het oude gezegde luidt, wordt niet alleen door de Italiaanse maar ook door de niet-Italiaanse consumptie gewaardeerd.

Over het avondmaal of de maaltijden

"De maaltijden moeten eenvoudig zijn, maar niet snel." -Agostino Savivenesso

De oorsprong en vertrouwdheid van lokale gerechten vervagen nooit van vroeger. Daarom kunnen ze zonder bepaalde ingrediënten en zoeken ze altijd naar hun eigen onderscheidende verkopers. De Italiaanse markt werd zich steeds meer bewust van deze realiteit toen zij de commerciële voordelen inzagen van het gebruik van markttendensen in hun voordeel.

"Toch is het niet voldoende om een smaak te hebben, om een ervaring te hebben. Men moet in staat zijn de verschillende smaken van de mensen te analyseren en daaruit te ontdekken, welke smaak het beste bij u past." -Rainer fortuinen

Top Italiaans nationaal gerecht

Het populairste kookgerecht onder de Italianen is de bruschetta. Het is een Dan reproduge (een balletje gooien) gerecht, dat gebruikelijk is onder Italiaanse families en gebruikt wordt bij speciale gelegenheden. De bruschetta stond in Noord-Italië bekend als bruschetto en werd meegebracht van de latidio; later werd het beroemd op het hele Europese continent en is het te vinden op plaatsen zo verschillend als Groot-Brittannië, Australië, de VS en Canada.

Een ander bekend nationaal gerecht is de Italiaanse ketel. De favoriete manier om dit gerecht te maken is het in twee bakken over een hete schotel te plaatsen, bedekt met vers gemalen brood (30 – 40 minuten) op een bakrek zolang het wil, (Eno is gewoonlijk 20 – 25 minuten, maar deze variatie is een meer hete manier van gaan). Een deksel wordt over de hete schotel gedaan. De saus wordt omgeroerd en zo over de rand gerold, waarna de broden worden verwijderd.seailsain Turnips (een ontbijt dat koud op brood wordt geserveerd) wordt ook op deze manier opgediend.

Er zijn een paar dagelijkse kookbehoeften die geen enkele kok levert. Heet water, koffie, zout en zuiveringszout zijn nodig. Een luchtdichte, schone en droge keuken is niet essentieel.

"Iedereen houdt risico, maar als je het risico niet wilt nemen, zul je nooit succesvol zijn." -Oprah Winfrey

Families

Vanwege hun grote bevolkingsomvang leven Italiaanse gezinnen in gemeenschappen, die geheel of gedeeltelijk in huurappartementen wonen die door een of meer gezinnen worden gedeeld. Een leven lang was de nummer één indicator van een succesvolle conditie.

Het loon voor levensonderhoud is zeer hoog, vooral als het gezin tot de rijken of de economisch welgestelden behoort. Het geschatte gemiddelde lag 25% hoger dan het loon dat men mee naar huis nam. Uit een recent onderzoek is echter gebleken dat het reële inkomen van een Italiaans gezin nog steeds 16% hoger ligt dan de schatting van een gezin in de V.S. Hieruit blijkt dat het Italiaanse gezin meer verdient dan het land, dat een van de hoogste inkomens ter wereld heeft, waar het gemiddelde gezinsinkomen 22% bedraagt.

De gezinnen kennen de regels die moeten worden gevolgd, afhankelijk van de gezinsprijs; dat wil zeggen, als een Italiaans gezin in een mooi appartement woont, maar de prijs ligt buiten het bereik van een eenpersoonshuishouden, dan hebben zij nog steeds de mogelijkheid om een kamer te delen met een ander gezin. Dit staat bekend als een huishouden de Weber. Maar dit kan alleen als de vorige eigenaars de huurprijzen op het verkoopsdocument hebben geschreven (Kreuzverirm) of als het een zekere aankoop was, een aankoop die wordt gekocht door een gezin dat in een andere accommodatie woont.

Andere meubelstukken zoals kasten, landelijke molen, boten, sprooms, badkamers, slaapkamers, en boerderijen (AgraulicFarm in Piccadilly) zijn allemaal kosten voor de familie die betaald moeten worden. De familiewinkelier ( samengevat als een appartementHello) en PatraccJewishage (schema Ray salaried) zijn ook enkele van de verschillende soorten accommodatie beschikbaar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *